Monday, August 9, 2010

lutUtkU Yg sAKit...aDoO0i..

yuhuu....saye bkn sgaje nk mtk simpati pade sape2 yg membace ruanagn blog saye ni..tp 2lah..saje nk luahkn prasaan..weekend yg spatutnye mnjadi hari yg indah utk bersuke ria di rumah trpkse dikorbankn utk brsame rakan sperjuangan menjoinkan diri ke JB utk jd tester silat...haaaa...teruja sgt time 2 tau..almaklumlah da lme x trun training tup tup kne lak jd tester..x ke cuak kpale lutut den ni...tp xpelah...men redah jek..jd bidan terjun lah katekan..huhu..

smpi sane jek dlm kol 10lbih..trus salin pkaian utk memulakan tugas selaku penguji kpade pserta2 yg amek bhagian dlm ujian silat ni...haha..1st time tau jd tester..dah dipesan muke kne wat psycho. jgn senyum ngn peserta..bg dorg cuak sket..hahaha..knela ngn wtak aku yg mmg grang ni kn..apelagi...bkn maen lg sronok aku psycho dorg...rase nk trgelak pn ade...tp than kn jela..hahahaha..then masok pserta prtama, aku kne bhagian buah yg trpakse mnjatuhkn diri...apelagi...'bedebuk' eden jtuh...skali mcm buah nangka busuk daa..huhu..sakit wo0o0...aku pn try jek control ayu ..ckp ok jek..pdahal time 2 da terase kesengalan nye..huhu..yg peleiknye,aku ni tester je,tp nervous kemain..menggeletar tangan..rase cm x cnfident jek..tp pastu ok dah...rase cm da expert jek nk meneruskan tugas..hehee....
then masok pserta yg sterusnye aku wat2 than jek..tp mmg da terase yg kpale lutut aku da bgkak...adoyai..tuhan jela tau..aku igt sket jek sakitnye..kebanyakan aku jatuh mmg kne than lutut kanan..so no choice laa..tpakse tadah jek...nseb bek dorg kebayakan bdn kcik2 nk comey2 cm aku gak...lau besau,adooi..x taulaa n handle lagu mene..hehehe
tp da lame2 mkin sakit..pergh..mau...trbongkok aku jaln..sudahnye,aku nk turun tangga pn dok kne papah member ..haha..naseb bek ade kgkawan yg phm..thanks bro..hehehe..

moral of d story: len kali before nk kenekan org len 2 kne prepare diri 2 siap2..hahaha..pastu before nk blasah ank org kne stretching dulu...kn da kne...kelepek, sbijik kt muke..hehehe...then rajin2 laa trun training...bior terbiase sket ngn ujian2 fizikal yg len..hahaha..peace no war..(^_^)

No comments:

Post a Comment